server - intel

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 30 Gru 2004, 23:16:47 CET

Dnia 30-12-2004, czw o godzinie 23:26 +0100, pbern w pbern.biz napisał(a):
> Zasadniczo udalo mi sie to w koncu poskladac, i gdyby nie to ze mimo
> aktualizacji biosu/firmware/itp nadal dostaje komunikat o tym ze sa rozne
> procki to bylo by ok.

Wyłączyć maszynę, wcisnąc przycisk reset i przytrzymać, po 5 sekundach
wcisnąć power i puścić reset - maszyna powinna clear CMOS wykonać, co
powinno pomóc (zakładając, ze procki są faktycznie identyczne i nic nie
jest zwalone)

> Za to mam wielka prosbe abys w kilku punktach opisal mi jak na tym
> zainstalowac PLD (sterownik to megaraid_mbox) w biosie karty zalozylem
> prosty mirror na 2 dyskach... ale zasadnioczo na tym stanolem.
>
> bo srednio wiem jak sie dostac do tej maciezy oraz czy moge ja jeszcze
> jakos podzielic na mniejsze wolumeny.

Macierz z punktu widzenia systemu to jakby jeden dysk, wiec można to
spokojnie podzielić na partycje, a sama macierz powinna być widoczna
jako /dev/sda o ile się nie mylę.

Artur