kde-i18n (Re: KDE 3.2.0/Apache+SSL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 3 Lut 2004, 01:03:38 CET

On Tue, Feb 03, 2004 at 12:44:28AM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Piotr Szymanski(Tuesday 03 of February 2004 00:41):
> BTW. Nie przejmuj sie mna, bo i tak gdybym uwazal a nie siedzialz glowa w
> kde-i18n tobym zauwazyl ego pacza o 22:05 na kde-devel...
> Ide sie zabic.

Co do i18n - IIRC to trochę inaczej miało wyglądać?
(dwie wersje pakietów - z i bez i18n)

Aktualny zestaw jest co najmniej niewygodny w użyciu: o ile normalne
podpakiety kde są wciągane przez zależności przy instalacji wybranego
pakietu/programu, to te pakieciki nie - przez co trzeba ręcznie
instalować wszystkie dla zainstalowanych pakietów (także tych nie
instalowanych jawnie, tylko wciągniętych przez zależności).