kde-i18n (Re: KDE 3.2.0/Apache+SSL)

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Wto, 3 Lut 2004, 01:06:51 CET

Hi,
Jakub Bogusz(Tuesday 03 of February 2004 01:03):
> Co do i18n - IIRC to trochę inaczej miało wyglądać?
> (dwie wersje pakietów - z i bez i18n)
Wiesz ile to jest dublowania miejsca? Tym bardziej kiedy brakuje miejsca na
ftpie. To istny bezsens by byl.

> Aktualny zestaw jest co najmniej niewygodny w użyciu: o ile normalne
Nikt nie mowil ze mial byc wygodny, tylko ze mial byc jako alternatywa dla
kde-i18n-jezyk, zeby ktos np. blues sobie mogl zainstalowac. Dla uzytkownikow
jest i tak kde-i18n-jezyk do ktorego dodam obsoletes na
kdemodul-i18n-podpakiet.

Ten sposob pakowania konsultowalem z ankrym na ircu i sie zgodzil, wobec czego
zrobilem, co kosztowalo mnie mase czasu i zasobow psychicznych (jak skoncze
kde teraz to nie dotkne zadnego speca przez cale ferie) i nie zmienie go bo
juz najnormalniej nie mam sily, predzej go usune jesli zostanie uznany za
zly.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org