[AC-RM] Re: bootdisk/trunk/batch-installer/installer-prep

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 4 Lut 2004, 10:05:31 CET

W liście z śro, 04-02-2004, godz. 09:16, Tomasz Trojanowski pisze:
> I w związku z tym prośba do osoby odpowiedzialnej o przeregenerowanie
> bootkietek. Czeka mnie stawianie kilku maszynek, a ręczne poprawianie przy
> każdej instalacji już mi bokiem wychodzi ;)
Wszystko jest świetnie, ale po zrobieniu czegoś takiego pierwsza
dyskietka właściwie nie działa. Zalecam używanie grupy pld-installer, bo
do takich zgłoszeń/zleceń ona służy. Może potrzebujesz dostępu do
buildera dyskietek i chciałbyś to dopracować?

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>