[AC-RM] Re: bootdisk/trunk/batch-installer/installer-prep

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 4 Lut 2004, 10:21:00 CET

On Wed, 4 Feb 2004, Marcin Doliński wrote:

> Wszystko jest świetnie, ale po zrobieniu czegoś takiego pierwsza
> dyskietka właściwie nie działa. Zalecam używanie grupy pld-installer, bo
> do takich zgłoszeń/zleceń ona służy. Może potrzebujesz dostępu do
> buildera dyskietek i chciałbyś to dopracować?

Hmm. Rzeczywiście chyba masz rację, pierwsza może nie zadziałać. Natomiast
bez tego nie montuje mi addonsów.

Czyli wypadałoby zrobić:

            fi
-           if mount /dev/fd0 -t ext2 $source_mountpoint; then
+           if test "$first" ; then
+               fstype=
+           else
+               fstype="-t ext2"
+           fi
+           if mount /dev/fd0 -t $fstype $source_mountpoint; then
                if load_package $package ${1}.o; then

Jak nie będzie żadnych uwag, to zachwilę zaaplikuję

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)