[Gnome HEAD] gnome-session, metacity, openbox itd.

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 5 Lut 2004, 13:01:24 CET

On Thu, Feb 05, 2004 at 12:19:07PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> witam,
> zamierzam dodać malutką funkcjonalność do gnome-session - backport z
> DEVEL obsługi openboxa. polega to na dodaniu wykrywania openboxa jeśli
> gnome-session nie znajdzie defaultowego metacity. w tym celu trzeba
> dać dodatkowe provides dla metacity i openboxa (np. Provides: gnome-wm).
> w ten sposób jest wybór przy instalacji poldkiem alternatywy dla
> ciężaranego metacity i zastąpienia go seksownym openboxem :)
> Dodam, że ingerencja _nie powoduje_ żadnych zmian w obecnej
> funkcjonalnośći, jedynie niewidocznie ją rozszeża.

> [...]
mysle, ze mozna pomyslec nad bardziej ogolnym rozwiazaniem. w koncu
tych wm-ow troche jest, wiec moze sprawdzac ktore sa zainstalowane
(np.: po plikach w /etc/X11/wm/metacity, /etc/X11/wm/openbox, itp)...
tak zeby sie nie ograniczac do dwoch w/w wymienionych

z tym, ze pamietam, ze jakies mechanizmy do wykrywania wm-ow swego czasu
byly, albo zle pamietam (i sorry, ale naprawde nie mam teraz czasu
by moc to sprawdzic)...

    wrobell <wrobell w ite.pl>