[Gnome HEAD] gnome-session, metacity, openbox itd.

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 5 Lut 2004, 13:05:55 CET

On Thu, 5 Feb 2004 13:01:24 +0100
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

[...]
> mysle, ze mozna pomyslec nad bardziej ogolnym rozwiazaniem. w koncu
> tych wm-ow troche jest, wiec moze sprawdzac ktore sa zainstalowane
> (np.: po plikach w /etc/X11/wm/metacity, /etc/X11/wm/openbox, itp)...
> tak zeby sie nie ograniczac do dwoch w/w wymienionych
>
> z tym, ze pamietam, ze jakies mechanizmy do wykrywania wm-ow swego
> czasu
> byly, albo zle pamietam (i sorry, ale naprawde nie mam teraz czasu
> by moc to sprawdzic)...

taki mechanizm już jest (gnome-wm, część gnome-session) i to właśnie w
tym skrypcie do którego mam zamiar dodać obsługe openboxa. skrypt ten
sprawdza jaki wm mamy zainstalowany (sawfish, metacity, enlightment) i
przy braku domyślnego odpala pierwszy napotkany, bądź ustawiony za
pomocą WINDOW_MANAGER

--
Fryderyk Dziarmagowski