srcbuilder leży (kolejne ENOSPC na ep09)

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 6 Lut 2004, 12:38:33 CET

W liście z czw, 05-02-2004, godz. 20:58, Jakub Bogusz pisze:
> Zdziwiło mnie długie nie uaktualnianie queue.html, ale znowu df
> wyjaśniło sprawę:
>
> /dev/store/acbuildsrc
>                      1014M 1014M   68K 100% /home/pld/buildersrc

Wszystko przez wielokrotne puszczanie kobył typu KDE. Przecież wiadomo,
że dopóki nie zbuduje się na wszystkich arch, miejsce jest zajmowane.
Jeżeli jest coś do wyrzucenia, proszę informować mnie o tym. Dziś
wyrzuciłem kde*. Jest ponad 300M wolnego.