srcbuilder leży (kolejne ENOSPC na ep09)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 9 Lut 2004, 10:13:46 CET

Dnia Sun, 08 Feb 2004 20:50:59 +0100 użyszkodnik speedy w ziew.org (robert
j. wozny) napisał:

> Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:
>
>[--ciach--]
> przypisywać AB do jednego buildera, C do innego... 8-)
>
> (o... świta mi tez taki pomysł: oskryptowanie robione ręcznie + skrypt
> tworzący chroota podstawego z userem builder itp itd. - reszta
> przecież powinna sięjako zależności dociągnąć?)

hmm, builder-src.spec?

Name: builder-src
Source0: automatyka-src.tar.gz
Requires: poldek
Requires: python

[blabla]

%prein
useradd -m buildersrc

%postin
poldek --install-dist=/home/users/buildersrc/build FHS poldek
echo "Pozmieniaj konfigi w /home/users/buildersrc"

%files
[blabla]
/home/users/buildersrc/* (pliczki automatyki)

--
DeeJay1