srcbuilder leży (kolejne ENOSPC na ep09)

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 6 Lut 2004, 13:11:34 CET

W liście z pią, 06-02-2004, godz. 12:53, Jakub Bogusz pisze:
> Tylko to znikło z queue.html i nie widać, co gdzie się (nie) pobudowało
> :(
Nie znikło. Builder w ogóle nie przyjmował zleceń, nie mógł dopisać do
queue, nie podejmował właściwie żadnych akcji. Ja usunąłem tylko
katalogi z src.rpm-ami. To co się zbudowało i widać - jest, to co nie
zbudowało będzie miało FAIL-a bo nie ma pliku.

> Jest na bieżąco robiona lista różnic między architekturami (dla ac
> i ac-ready)?
> (coś jak diffy w katalogach .stat w Ra)

No i znów zapomniałem.. za chwilę postaram się wyskrobać taki skrypt.

Pozdrawiam