srcbuilder leży (kolejne ENOSPC na ep09)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 6 Lut 2004, 13:14:14 CET

On Fri, Feb 06, 2004 at 01:11:34PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> Nie znikło. Builder w ogóle nie przyjmował zleceń, nie mógł dopisać do
> queue, nie podejmował właściwie żadnych akcji.

Było wcześniej widać to, co poszło do czasu zablokowania - pozycje >= 4982.
Ale nie wiem gdzie on trzyma informacje dot. zleceń dla których nie ma
już .src.rpmów.

> No i znów zapomniałem.. za chwilę postaram się wyskrobać taki skrypt.

Zajrzyj do admin/ftp/gen.stat w cvs (to jest to dla Ra) - może się nada
po niewielkich przeróbkach.