boost*-devel

maHo lukasz w mach.com.pl
Nie, 8 Lut 2004, 19:59:36 CET

Jakub Bogusz:

       boost jest zestawem bibliotek, z których wiele wymaga tylko
siebie i config.hpp z boost-devel. po co komu ciągnąć wszystko skoro
może sobie pociągnąć tylko mały pakiecik?.

    ale skoro już zacząłem rozdzielać (myślę że słusznie) to głupio by
było mieć pakiet boost-utility-mpl-type_traits-devel.. :)

>Dalej:
>Przy próbie użycia <boost/signal.hpp> (który jest w -devel) okazało się,

    spokojnie, do 's' jeszcze nie doszedłem. kończę 'c'.

pozdrav

maHo