boost*-devel

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 9 Lut 2004, 00:57:46 CET

On Sun, Feb 08, 2004 at 07:59:36PM +0100, maHo wrote:
> Jakub Bogusz:
>
>       boost jest zestawem bibliotek, z których wiele wymaga tylko
> siebie i config.hpp z boost-devel. po co komu ciągnąć wszystko skoro
> może sobie pociągnąć tylko mały pakiecik?.

Jak często wystarczy?
boost widziałem w użyciu w 3 przypadkach (oapr, libstk, zinf (ha,
w nowej wersji pojawiło się to nowe wymaganie, a akurat poprzedniego
dnia zainstalowałem)). We wszystkich owszem było włączanych tylko parę
nagłówków, ale wymagających wielu innych - przez co i tak skończyłem
z prawie kompletem zainstalowanych boost*-devel (tylko bez regex
i python).

I ile tych "małych pakiecików"? 150+? :)
To w typowym przypadku jest więcej ściągania, bo każdy pakiet zawiera
parę kB nagłówka i kopię %changeloga.

>    ale skoro już zacząłem rozdzielać (myślę że słusznie) to głupio by
> było mieć pakiet boost-utility-mpl-type_traits-devel.. :)

Małe rzeczy wymagające mpl można dodać do mpl i tylko wspomnieć o nich
w %description.

>    spokojnie, do 's' jeszcze nie doszedłem. kończę 'c'.

O masz. To ile tych pakietów?
Wydzielanie parokilowych plików z -devel nie ma żadnego sensu.

W obecnym devel widzę jednego kandydata do wydzielenia (o ile inne
rzeczy tego nie wymagają) - katalog numeric, tam jest sporo dużych
plików.
Natomiast te parokilowe rzeczy IMO są do włączenia z powrotem do -devel
lub większych pakietów, których wymagają.