srcbuilder leży (kolejne ENOSPC na ep09)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Nie, 8 Lut 2004, 20:50:59 CET

Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:

> Speedy wyjechal, a maszyna u niego w domu stoi. I pewnie nie bylo pradu.

tere fere kuku...
prąd był. maszynka zgrabnie stwierdziła: "a d... ja nie będę pracować"
i przestała reagować na klawiaturę, czy mysz, czy też pingi po sieci
wewnętrznej czyli tłumacząc to jak marcinowi: "powiesiła się"

> - nie da sie podlaczyc do niej serial console (bo nie ma rs232)

ma usb + serial/usb ale to obejście problemu

> Ale czy to ma sens, jesli nie mamy zawartosci chroota nigdzie zgranej?

mówiąc prawdę... trzeba dopracować automatykę, aby można było
"zależnosści" wykrywać i dać możliwość instalacji buildera z tego co
jest na ftp ...

a wogle czy mozliwe jest robienie na bsrc drzewka zależności:

Pakiety A,B,C puszczone do budowania...

pakiet A:
 |- req Pakiet B:

Pakiet C:

i wtedy przypisywać AB do jednego buildera, C do innego... 8-)

(o... świta mi tez taki pomysł: oskryptowanie robione ręcznie + skrypt
tworzący chroota podstawego z userem builder itp itd. - reszta
przecież powinna sięjako zależności dociągnąć?)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,