pld-i686-nptl [unofficial]

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 8 Lut 2004, 23:53:45 CET

On Sunday 08 of February 2004 23:35, Tomasz Pala wrote:

> LOL Skompiluj sobie te benchmarki z -O3, będzie jeszcze szybsze.

nie bedzie, -O3 jest wolniejsze od -O2 ;P
(na O3 kod bardzo puchnie i to zabija maly cache celerona).

> Różnica między benchmarkiem a KDE/OO/Mozillą jest taka,
> że benchmark nawet odrolowany mieści się w dużej mierze w cache,
> a te drugie mimo -Os się nie zmieszczą.

zapytaj kosmo w pld-linux.org,
wlasnie przebudowal mozille 1.6 z unrollem na O2.
mi bechamark kde szybciej chodzi na unrollu.

> Sprawdzałeś to czy wyczytałeś?

sprawdzalem.
dla C: -Os -fomit-frame-pointer jest ok (maly upakowany kod).
dla C++: -Os lepiej nie dawac -fomit-rame-pointer (tu kompilator cos swiruje
i kod puchnie).

> Bo ja wyczytałem. I się okazało, że
> 'tragiczne'==5%. A mimo to tyle samo dawało to wydajności NA PLUS (przy
> czym dotyczy samego frame pointera, -Os to osobna historia).

> Stary, zmieniłeś LT na NPTL, KDE z 3.1 na 3.2 i będziesz wmawiał, że to
> optymalizacje? Możesz zbudować wersję z -Os? Do DS14 mam niedaleko,
> przyjdę się przekonać na własne oczy.
> Co do widzenia - przed chwilą się skończyło 'Nie do wiary' na TVN-ie,
> wiesz jakie fajne rzeczy ludzie widzą? Ciekawe co za zielsko mają...

1). najpier mialem 3.1.4.
2). potem mialem 3.2 bez unroll'a (-O2).
3). teraz sobie przebudowalem 3.2 z unrollem (-O2).

1 -> 2 : przyspieszenie z racji poprawienia kodu kde.
2 -> 3 : przyspieszenie juz tylko z racji unrolla.

moj wspolspacz Kosmo (tez developer pld) przebudowal sobie
ostatnio mozille z unrollem i jest bardzo zadowolony z przyspieszenia.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.