pld-i686-nptl [unofficial]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 9 Lut 2004, 00:13:15 CET

On Sun, Feb 08, 2004 at 23:53:45 +0100, Paweł Sikora wrote:

> nie bedzie, -O3 jest wolniejsze od -O2 ;P
> (na O3 kod bardzo puchnie i to zabija maly cache celerona).

Na studencie jeszcze leżą moje binarki pdftotext z czasów tłumaczenia
optymalizacji kloczkowi na pcolu. Obejrzyj je sobie.

> zapytaj kosmo w pld-linux.org,
> wlasnie przebudowal mozille 1.6 z unrollem na O2.

Mozilla - niech będzie. Masz w niej opcje --enable-reflow-perf
--enable-perf-metrics. Czekam na testy:P

> mi bechamark kde szybciej chodzi na unrollu.

Co to benchmark kde?

> sprawdzalem.
> dla C: -Os -fomit-frame-pointer jest ok (maly upakowany kod).
> dla C++: -Os lepiej nie dawac -fomit-rame-pointer (tu kompilator cos swiruje
> i kod puchnie).

To sprawdź to samo bez -Os, które AFAIK nie ma żadnego znaczenia.

A tu komentarz gdzie? ;D

> 1). najpier mialem 3.1.4.
> 2). potem mialem 3.2 bez unroll'a (-O2).
> 3). teraz sobie przebudowalem 3.2 z unrollem (-O2).
>
> 1 -> 2 : przyspieszenie z racji poprawienia kodu kde.
> 2 -> 3 : przyspieszenie juz tylko z racji unrolla.

A gdzie wskoczył NPTL? Bo to jest taki 'drobniusi' szczególik, KDE jak
powszechnie wiadomo jest jednowątkowe;)

> moj wspolspacz Kosmo (tez developer pld) przebudowal sobie
> ostatnio mozille z unrollem i jest bardzo zadowolony z przyspieszenia.

Ja byłem zadowolony z przyspieszenia jak sobie włączyłem backing store i
save unders. Ale to była iluzja.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/