boost*-devel

maHo lukasz w mach.com.pl
Pon, 9 Lut 2004, 01:42:16 CET

Jakub Bogusz:

>Jak często wystarczy?

    np. boost::crc wymaga samego siebie i boost-devel. po co mi do
obliczania crc różne type-traitsy, memfny itd....
    jest też tego troche w literkach które jeszcze nie zostały
zasponsorowane :).....

>boost widziałem w użyciu w 3 przypadkach (oapr, libstk, zinf (ha,
>w nowej wersji pojawiło się to nowe wymaganie, a akurat poprzedniego
>dnia zainstalowałem)). We wszystkich owszem było włączanych tylko parę
>nagłówków, ale wymagających wielu innych - przez co i tak skończyłem
>z prawie kompletem zainstalowanych boost*-devel (tylko bez regex
>i python).

          częściowo tak, ale do dużej ilości moich 'robótek ręcznych'
potrzebowałem tylko kilku nagłówków.

>I ile tych "małych pakiecików"? 150+? :)
>To w typowym przypadku jest więcej ściągania, bo każdy pakiet zawiera
>parę kB nagłówka i kopię %changeloga.

    no jest coś na rzeczy z tym....

>Małe rzeczy wymagające mpl można dodać do mpl i tylko wspomnieć o nich
>w %description

    e, niebardzo. w końcu np. takie boost::ref jest jednak zupełnie
czymś innym niż boost::mpl

>.

>O masz. To ile tych pakietów?

        file:///usr/share/doc/boost-1.30.2/libs/libraries.htm#Alphabetically

>Wydzielanie parokilowych plików z -devel nie ma żadnego sensu.
>
>W obecnym devel widzę jednego kandydata do wydzielenia (o ile inne
>rzeczy tego nie wymagają) - katalog numeric, tam jest sporo dużych
>plików.
>Natomiast te parokilowe rzeczy IMO są do włączenia z powrotem do -devel
>lub większych pakietów, których wymagają.

       mimo iż jestem przekonany o że jest sens w tym co robię, czuję
się troszkę przekonany. na razie będę wydzielał co większe kawałki, a
potem się zobaczy. albo się rozdzieli do końca, albo poscala.

pozdrav

maHo