SPECS: kdelibs.spec - ldap bcond.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 9 Lut 2004, 14:23:07 CET

On Monday 09 of February 2004 13:43, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Tylko, że teraz, jezeli buduję without ldap a mam openldap-devel w systemie
> to i tak mi się moduły do ldapa zbudują.

sprawa wymaga blizszego zbadania, bo u mnie moduly ldapa sie tez buduja
mimo iz w systemie ani sladu po ldapie.
mozesz mi podeslac objdumpa z tych modulow?
porownam ze swoimi i bedziemy wiedziec czy openldap-devel wnosi
cos do tych modulow.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.