SPECS: kdelibs.spec - ldap bcond.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 9 Lut 2004, 17:59:22 CET

On Monday 09 of February 2004 14:23, Paweł Sikora wrote:

> sprawa wymaga blizszego zbadania, bo u mnie moduly ldapa sie tez buduja
> mimo iz w systemie ani sladu po ldapie.
> mozesz mi podeslac objdumpa z tych modulow?
> porownam ze swoimi i bedziemy wiedziec czy openldap-devel wnosi
> cos do tych modulow.

porownalem wykaz symoboli i relokacji z twoich modulow ldap z moimi
i nic poza roznymi offsetami zestaw awk+sort+uniq+kdiff3 nie pokazal.
ponadto gcc /usr/lib/{kde3/kabc_ldapkio.so,libkabc_ldapkio.so}
nie wskazal procz main zadnych niezdefiniowanych symboli.
jesli w twoich modulach tez ich nie ma, to znaczy tylko tyle,
ze openldap-devel wraz z bcondem jest zbedny.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.