SPECS: gnome-netstatus.spec - s/wyświetlają

Wto, 10 Lut 2004, 11:02:47 CET

Artur Flinta wrote:

> Pozwolę sobie zaprotestować. Pokazywać to można palcem. A na ekranie
> akurat tekst jest wyświetlany. I taka terminologia jest zgodna z
> tłumaczeniami GNOME, proszę więc o cofnięcie tej zmiany.

Rzeczywiscie to GNOME, wiec cofne.
Chociaz mi wyswietlanie kojarzy sie z projektorem. A ekrany to ostatnio
coraz czesciej nieswiecace LCD :)

PS. Widac tu roznice w terminologii stosowanej w roznych projektach.
    (W PTM "wyswietlanie" jest zdecydowanie niezalecane).
    Moze warto na temat ujednolicenia terminologii w przyszlosci podyskutowac
    w szerszym gronie (tlumacze GNOME, KDE, GNU, PTM,...) ?

  phone (48)(58) 347 14 61