SPECS: gnome-netstatus.spec - s/wyświetlaj

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 10 Lut 2004, 11:49:12 CET

Użytkownik Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> No wlasnie: _zazwyczaj_.
> Ekran LCD, nie wyswietlacz LCD. Wyswietlacz w jezyku polskim wiaze sie ze
> generowaniem swiatla, czege LCD nie robia.

Sam panel LCD faktycznie nie świeci, natomiast gdyby nie ta świetlówka
co się pod nim znajduje to raczej niewiele byś widział na ekranie :)

> Co do show: jezyki maja swoja specyfike i uzywanie tego lub innego slowa
> czesto mocno zalezy od kontekstu. "Show" to zupelnie inny kontekst
> "pokazywania".

Poczyniliśmy pewne uzgodnienia i takich się w GNOME trzymamy

Ja polecam translators w gnome.pl

	Pozdrawiam

		Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous