Nadal bajzdel na FTP...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 11 Lut 2004, 18:54:03 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 06:33:55PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Michal Kochanowicz(Wednesday 11 of February 2004 18:25):
> Kde by juz bylo tylko z nieznanych powodow nie buduje sie kde-i18n na pczesci
> maszyn:

Akurat kde-i18n nie blokuje przeniesienia - nie było go w ac.
Może dojść później.

> - athlon - zostal zabity

Ręcznie czy przez kernel? Jeśli to drugie, to mam pewne podejrzenia
(limit na rozmiar stosu). Sprawdzam.

> - i586 - no english docs found in /usr/share/doc/kde/HTML/en/common/ co jest
> niemozliwe bo ten plik jest bezwarunkowo bez %doc/lang w kdelibs a bez
> kdelibs nie zbuduje sie kde-i18n.

i686 to samo.
%{_docdir} jest automatycznie %doc.
Nie było kiedyś poprawki, żeby te pliki nie były potrzebne do budowania
kde-i18n?