Nadal bajzdel na FTP...

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Śro, 11 Lut 2004, 19:04:31 CET

Hi,
Jakub Bogusz(Wednesday 11 of February 2004 18:54):
> Akurat kde-i18n nie blokuje przeniesienia - nie było go w ac.
> Może dojść później.
Nie moze. m,am dosc maili od userow w stylu: czemu trzeba sciagac te duze
paczki, a nie ma kde-jezyk?
dostane jeszcze jeden i wysiade psychicznie, juz mam nawet na jaberze kogos,
bo chcial zeby mu powiedziec kiedy bedzie kde-i18n normalnie.
A jak w glownym tak bedzie to mnie zniszcza, nie wiem kto im daje moj email.

> Ręcznie czy przez kernel? Jeśli to drugie, to mam pewne podejrzenia
> (limit na rozmiar stosu). Sprawdzam.
Nie recznie. Gadalem z zagrodzkim. Limity ubily.

> i686 to samo.
> %{_docdir} jest automatycznie %doc.
> Nie było kiedyś poprawki, żeby te pliki nie były potrzebne do budowania
> kde-i18n?
Nie wiem, a to nie jest tak ze te pliki sa potrzebne do mergowania tlumaczen?
Oczywisice mozna zbudowac bez  kosztem funkcjonalnosci. A  i jeszcze jedno,
jesli sa %doc to czemu na amd64 przeszlo?
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org