XFce4

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 11 Lut 2004, 10:35:00 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 12:11:58AM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Czy tylko ja mam problemy z xfce4-session? Tzn. nagle zamykajacy sie
> session manager (i restart Xow), nie zamykajacy sie session manager
> (panel i reszta znika, a Xy nadal "wisza"). Jesli nie, to moze warto
> wyrzucic xfce4-session ze skryptow startowych albo uzywac startxfce4,
> ktore dodatkowo pozwala dostosowac sposob startu za pomoca
> .xfce4/xinitrc (moge dostarczyc stosowne latki).

Ja mam problem z losowo znikającym taskbarem :( Raz jest raz go nie
ma, muszę potem w opcje włazić i dawać "utomatyczne ukrywanie" a potem
jak to wyłącze to pojawia sie taskbar. xfce4-session używałem jeden
dzień więc się nie wypowiem, startuję xfce4 wpisem w .Xclients "exec
startxfce4".

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user