XFce4

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 11 Lut 2004, 15:20:02 CET

Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> On Wed, Feb 11, 2004 at 12:11:58AM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Ja mam problem z losowo znikającym taskbarem :( Raz jest raz go nie
> ma, muszę potem w opcje włazić i dawać "utomatyczne ukrywanie" a potem
> jak to wyłącze to pojawia sie taskbar. xfce4-session używałem jeden
> dzień więc się nie wypowiem, startuję xfce4 wpisem w .Xclients "exec
> startxfce4".

Znikanie taskbara takze zaobserwowalem, ale nie mam pojecia jak to
naprawic. Natomiast obchodzenie xfce4-session przy kazdej instalacji
jest IMHO troszke glupie. Ten program sie nie nadaje i tworcy tego nie
kryja (byla chyba mowa ze to alpha, no i w zrodlach sa alternatywne
configi - z i bez xfce4-session)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa