SPECS: clamav.spec - updated clamav-database to 20040210 - STBR?

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 11 Lut 2004, 11:41:15 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 11:38:20AM +0100, Tomasz Wittner wrote:
> Dziękuję - postoję. Wolę clamav-0_65-6 z patchami z PLD (aktualnie w
> Ra/ready). Jak na razie, rozwiązało to wszystkie moje kłopoty z clamavem. Nie
> jestem głodny nowych wrażeń.

Podałem gwoli informacji, mnie wkurza clamav bo czasami zdycha po
wykonaniu freshclam, mam go związanego z eximem i jak padnie clamav to
leży exim i mam problem.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user