SPECS: clamav.spec - updated clamav-database to 20040210 - STBR?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 11 Lut 2004, 12:02:42 CET

Użytkownik Robert 'dzeus' Graużenis napisał:

> Podałem gwoli informacji, mnie wkurza clamav bo czasami zdycha po
> wykonaniu freshclam, mam go związanego z eximem i jak padnie clamav to
> leży exim i mam problem.

Fragment /etc/clamav.conf:

# Remove stale socket after unclean shutdown.
FixStaleSocket

Nie pomaga? Nie zaobserwowałem tego, o czym piszesz.
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>