SPECS: clamav.spec - updated clamav-database to 20040210 - STBR?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 11 Lut 2004, 12:51:18 CET

Użytkownik Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> Mam to włączone (domyslnie jest włączone) ale czasami zdycha.
> p.s. zmien ton wypowiedzi, nie zawsze masz do czynienia z gówniarzem z
> trzepaka.

Trzepaki to chyba domena blokowisk, z którymi nie mam kontaktu ;P Gdzie
jest ten ton, za który mogłaby obrazić się panna w te trudne dni w
miesiącu? ;) Może przetłumaczę swoją wypowiedź: "Mam włączoną opcję
FixStaleSocket, która pomogła mi przy repodnoszeniu clamava. Od tamtego
czasu, nie zaobserwowałem takich problemów" - zły dzień? ;)
Inna sprawa, że mam go na słabej maszynie i jak wielu się rzuci, to
klienci dostają info o time oucie i czasami poczta wychodzi parę razy.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>