SPECS: clamav.spec - updated clamav-database to 20040210 - STBR?

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 11 Lut 2004, 12:59:16 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 12:51:18PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> Trzepaki to chyba domena blokowisk, z którymi nie mam kontaktu ;P Gdzie
> jest ten ton, za który mogłaby obrazić się panna w te trudne dni w
> miesiącu? ;) Może przetłumaczę swoją wypowiedź: "Mam włączoną opcję
> FixStaleSocket, która pomogła mi przy repodnoszeniu clamava. Od tamtego
> czasu, nie zaobserwowałem takich problemów" - zły dzień? ;)
> Inna sprawa, że mam go na słabej maszynie i jak wielu się rzuci, to
> klienci dostają info o time oucie i czasami poczta wychodzi parę razy.

:-) zima dobija, u mnie wygląda to tak, że raz na jakis nieokreslony
czas (update bazy clamav robi u mnie co 24h) mimo zaznaczenia tej
opcji clamav sobie gdzieś ładnei zdycha i exim, korzystając z socket
clamav-a nie może się do niego dobić, konieczny jest ręczny restart
clamava.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user