RPM i acl-e (Re: RFC: grupa "logs", user "stats")

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 11 Lut 2004, 22:01:59 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 09:34:05PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Z innej beczki - czy rpm posiada wsparcie dla acl-i lub fcap-ów?

Nie, nie.
acle chyba kasuje przy tworzeniu plików (nie używa libacl).
Ma jakieś dla kontekstów selinuksowych, ale nie wiem w jakim zakresie.

A fcapy cokolwiek obsługuje?
Było coś takiego w libcap 1.92, ale najwyraźniej zostało zarzucone
(w 1.10 wszystko co dotyczy capabilities plików, jest wywalone do
podkatalogów old).