RPM i acl-e (Re: RFC: grupa "logs", user "stats")

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Lut 2004, 22:58:00 CET

On Wed, 11 Feb 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Nie, nie. acle chyba kasuje przy tworzeniu plików (nie używa libacl). Ma
> jakieś dla kontekstów selinuksowych, ale nie wiem w jakim zakresie.

Szkoda, bo to jest IMHO troche prostsza i w większości wystarczająca
funkcjonalność....

> A fcapy cokolwiek obsługuje?

no idea :)

> Było coś takiego w libcap 1.92, ale najwyraźniej zostało zarzucone (w
> 1.10 wszystko co dotyczy capabilities plików, jest wywalone do
> podkatalogów old).

Szkoda.
Pozwoliłoby na ograniczenie suidów i inne bajery.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...