SPECS: db3.spec - started upgrade to 3.3.11 - no cxx for now and I...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 15 Lut 2004, 17:57:34 CET

On Sun, 15 Feb 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Warto to ruszać?
> Niekompatybilne ani z Ra, ani z Ac.

Ktoś będzie miał ochotę dokończyć - tak się stanie. Jest opisane jako
finalne db3, więc może jednak...

Zrobiłem to, bo hotkeys wymagał niby db3 > 3.2 . Za późno trochę
zorientowałem się, że zmieniło się soname... a dla tak głupiego programu
nie będę rozwalał sobie systemu. Jeszcze może zakombinuje, żeby to było
db3.3.spec, ale nie wiem czy warto...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...