SPECS: db3.spec - started upgrade to 3.3.11 - no cxx for now and I...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 15 Lut 2004, 18:59:30 CET

On Sun, Feb 15, 2004 at 05:57:34PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ktoś będzie miał ochotę dokończyć - tak się stanie. Jest opisane jako
> finalne db3, więc może jednak...

A 3.1.17 było finalnym db-3.1.
Z tego co zauważyłem w ramach pierwszego członu wersji nie zmienia się
format bazy, natomiast API i ABI dopiero w ramach pierwszych dwóch
(stąd i SONAME różne dla 3.1.x, 3.2.x, 3.3.x, 4.0.x, 4.1.x).

Szkoda roboty chyba.