[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 16 Lut 2004, 17:55:04 CET

On Mon, Feb 16, 2004 at 04:35:14PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Pytanie jak to ładnie u nas robić? Makro rpma kompilujące jak leci wszystkie
> nagłówki? Inaczej jakoś?

Należy się po prostu spodziewać, że projekty same zaczną to stosować,
szczególnie takie qt i mozille.

Prekompilowanie wszystkich nagłówków jest Złym Pomysłem (tm), ze
względu, że mogą się one różnić w zależności od #define, kolejności
includowania i podobnych bzdur.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?