[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Pon, 16 Lut 2004, 18:54:54 CET

Dnia Monday 16 of February 2004 17:55, Michal Moskal napisał:
> Prekompilowanie wszystkich nagłówków jest Złym Pomysłem (tm), ze
> względu, że mogą się one różnić w zależności od #define, kolejności
> includowania i podobnych bzdur.
Uh, myślałem, że prekompilowane nagłówki == nagłówki w jakiejś specjalnej
binarnej formie, szybciej czytalnej itp ale pełniące tą samą funkcje co
nieprekompilowane czyli np. współpracujące z ifdef itp ;/

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux