kdm a sprawa padniętych ixów

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 15 Lut 2004, 22:37:56 CET

Kdm jest odpalane przez rc-scriptsy. Problem się robi wtedy, gdy ixy po
wylogowaniu padną (wszyscy kochamy binarne stery nvidii), a kdm stwierdzi, że
bez ixów to on nie ten tego i nie pozostanie nam nic innego, jak się logować
na roota i robić kdm restart. Tymczasowe rozwiązanie dałem takie, że kdm
odpalam z inittaba. Działa, ale nieeleganckie. Jakieś pomysły jak to naprawić
u źródeł? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odpalać kdm przez 'daemon' i
ustawić opcję respawn. Ktoś ma lepszy pomysł?