kdm a sprawa padniętych ixów

Nie, 15 Lut 2004, 22:49:22 CET

Mariusz Mazur wrote:
> Kdm jest odpalane przez rc-scriptsy. Problem się robi wtedy, gdy ixy po
> wylogowaniu padną (wszyscy kochamy binarne stery nvidii), a kdm stwierdzi, że
> bez ixów to on nie ten tego i nie pozostanie nam nic innego, jak się logować
> na roota i robić kdm restart. Tymczasowe rozwiązanie dałem takie, że kdm
> odpalam z inittaba. Działa, ale nieeleganckie. Jakieś pomysły jak to naprawić
> u źródeł? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odpalać kdm przez 'daemon' i
> ustawić opcję respawn. Ktoś ma lepszy pomysł?

To moze ja sie dolacze.
kdm (przynajmniej ten z Ra) ma taka opcje "Console login", po wybraniu
ktorej zamyka X-y i przelacza na konsole tekstowa.

Skrzynke piwa temu, kto mi powie, jak nastepny user ma bez restartu systemu
nie posiadajac praw administratora "odzyskac" login graficzny...

  phone (48)(58) 347 14 61