kdm a sprawa padniętych ixów

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 15 Lut 2004, 23:03:05 CET

On Sun, 2004-02-15 at 22:49, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To moze ja sie dolacze.
> kdm (przynajmniej ten z Ra) ma taka opcje "Console login", po wybraniu
> ktorej zamyka X-y i przelacza na konsole tekstowa.
>
> Skrzynke piwa temu, kto mi powie, jak nastepny user ma bez restartu systemu
> nie posiadajac praw administratora "odzyskac" login graficzny...
X -query localhost ? Ale to raczej tylko z prawami roota ;-) Ja mam w
takim razie lepsze pytanie. Jeżeli kdm jest używany nie tylko lokalnie,
a lokalna sesja Xów się zamknie razem z kdmem, to co mają zrobić zdalni
użyszkodnicy? Tutaj jest coś nie halo. Niech Xy sobie zamyka, ale sam
niech nie umiera.
(aktualnie używam gdma, ale nie mam tego problemu, bo lokalny serwer Xów
nie jest odpalany za jego pomocą)
--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>