[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 16 Lut 2004, 16:15:18 CET

Quoting Paweł Sikora <pluto w ds14.agh.edu.pl>:

> jesli ktosik jeszcze nie wiem, to tylko szybko wspomne,
> ze nowe gcc34 wnosi cosik takiego jak 'precompiled headers'
> (to pojawilo sie juz dawno temu w kompilatorze borlanda,
>  a moze i nawet wczesniej). daje to spore przyspieszenie
> przy kompilacji zwlaszcza obiektowych klockow
> wspolpracujacych np. z stl, kde, qt, itd.

pojawilo sie juz dawno... znaczy w 3.3 w implementacji apple.
nawet dla mniejszych klockow znaczaco przyspiesza kompilacje
(testowane raczej na klockach typu TextEdit)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,