[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Pon, 16 Lut 2004, 16:35:14 CET

Dnia Monday 16 of February 2004 15:55, Paweł Sikora napisał:
> jesli ktosik jeszcze nie wiem, to tylko szybko wspomne,
> ze nowe gcc34 wnosi cosik takiego jak 'precompiled headers'
Pytanie jak to ładnie u nas robić? Makro rpma kompilujące jak leci wszystkie
nagłówki? Inaczej jakoś?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux