[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 16 Lut 2004, 16:42:05 CET

On Monday 16 of February 2004 16:35, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pytanie jak to ładnie u nas robić? Makro rpma kompilujące jak leci
> wszystkie nagłówki? Inaczej jakoś?

wlasnie zauwazylem, ze qt obsluguje to automagicznie.
w ~/rpm/build/qt-copy.../src/ pojawil sie katalog qt-mt.gch
z plikiem c++ (kilkanascie MB) i do libtoola dorzucone
jest przed wszystkimi flagami -include qt-mt.
mozna by zerknac, jak to panowie rozwiazali...

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.