[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 16 Lut 2004, 19:06:42 CET

On Mon, Feb 16, 2004 at 06:54:54PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Uh, myślałem, że prekompilowane nagłówki == nagłówki w jakiejś specjalnej
> binarnej formie, szybciej czytalnej itp ale pełniące tą samą funkcje co
> nieprekompilowane czyli np. współpracujące z ifdef itp ;/

Nie jestem pewny która implementacja w końcu przeszła (nie czytam
gcc-list od 1/2 roku gdzieś), ale ogólnie to jest dump wewnętrznych
drzew składniowych -- tzn. żadne define już tam dostępu nie mają.

Sama binarna postać niewiele by dała, parsownia nagłówków znowu tyle
czasu nie zabiera, gorzej z analizą semantyczną.

W 3.3 w apple jest chyba jakaś inna wersja, ale głowy bym nie dał.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?