SOURCES: mutt-manual.patch - version matching current spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 16 Lut 2004, 20:03:18 CET

On Mon, Feb 16, 2004 at 07:54:58PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Przeoczylem jakas decyzje w sprawie dokumentacji ?

Nie. Nie sądziłem, że tak drobna zmiana (a wg mnie oczywista) musi
wymagać wcześniejszej konsultacji na devel. Mało tego, nie sądziłem, że
spowoduje taką burzę.

> Mial pozostac w docdir. Przynajmniej w Ra.

Póki co ten problem jeszcze o Ra się nie otarł. Przynajmniej jeśli
chodzi o mutt.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.