SOURCES: mutt-manual.patch - version matching current spec

Pon, 16 Lut 2004, 20:13:56 CET

Adam =?iso-8859-2?Q?Go=B3=EAbiowski?= wrote:

> Nie. Nie sądziłem, że tak drobna zmiana (a wg mnie oczywista) musi
> wymagać wcześniejszej konsultacji na devel. Mało tego, nie sądziłem, że
> spowoduje taką burzę.

> Póki co ten problem jeszcze o Ra się nie otarł. Przynajmniej jeśli
> chodzi o mutt.

Bo wlasnie te zmiane w Ra cofnalem.
Powoduje zmiane zachowania programu, co IMO w stabilnej linii nie powinno
miec miejsca. Ktos moze sobie zainstalowac z --excludedocs i podlozyc wlasny
plik. Ta zmiana odbiera mu szanse nie instalowania dystrybucyjnego
manual.txt .

  phone (48)(58) 347 14 61