SPECS: XFree86.spec - updated to 4.3.99.903 - removed outdated man...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 17 Lut 2004, 17:20:33 CET

On Tue, 17 Feb 2004 17:14:09 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

[...]
> W jakim sensie "dodaje rozszerzenie"?
> Jest używana przez X-serwer, czy to biblioteka kliencka do korzystania
> z tego rozszerzenia?
> Chyba to drugie? I w takim przypadku pakiet ze sterownikiem nie jest
> dobrym miejscem dla niej.

z całym szacunkiem qboosh, ale jak nie mam sterownika to po co mi ta
biblioteka? w jaki sposób wykorzystasz to na swoim 3dfx?

--
Fryderyk Dziarmagowski