SPECS: XFree86.spec - updated to 4.3.99.903 - removed outdated man...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 17 Lut 2004, 18:15:12 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 05:20:33PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Tue, 17 Feb 2004 17:14:09 +0100
> Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:
> [...]
>
> z całym szacunkiem qboosh, ale jak nie mam sterownika to po co mi ta
> biblioteka? w jaki sposób wykorzystasz to na swoim 3dfx?

Żeby móc zainstalować program _opcjonalnie_ korzystający z tego
rozszerzenia?
(wtedy też będzie zlinkowany z biblioteką)
Żeby móc zainstalować taki program na serwerze aplikacji dla terminali
z i810?