fonty - propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 12:26:59 CET

Jakub Bogusz wrote:

> Małymi czy zgodnymi z pisownią nazw? Aktualnie jest trochę pakietów
> fonts-{TTF,Type1}.
> Katalogi w /usr/share/fonts też są nazwane z użyciem wielkich liter
> (TTF, Type1, OTF) - więc tu te nazwy są spójne.

Ale jest też fonts-ttf-bitstream-vera-1.10-1 ... chodzi mi o to, żeby
było spójnie ...

Ja jestem za tym, aby było małymi literami ... głównie dlatego, że
większość pakietów w dystrybucji jest małymi literami ... z drugi powód
jest taki, że shift na klawiaturze mi czasami nie działa :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com