fonty - propozycja

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 17 Lut 2004, 12:50:59 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 12:26:59PM +0100, Robert Grabowski wrote:

> Ale jest też fonts-ttf-bitstream-vera-1.10-1 ... chodzi mi o to, żeby
> było spójnie ...

Mi też. Ale ten z ttf jest jeden, a z TTF i Type1 jest więcej, katalogi
nazywają się właśnie TTF i Type1, a nie ttf i type1 (kiedyś był pomysł,
żeby były małymi, ale w końcu zostało przy oryginalnych nazwach
z XFree86-fonts).

> Ja jestem za tym, aby było małymi literami ... głównie dlatego, że
> większość pakietów w dystrybucji jest małymi literami ...

Większość jest takimi, jak oryginalne nazwy pakietów - a że te autorzy
zwykle nazywają małymi, to inna sprawa.

> z drugi powód
> jest taki, że shift na klawiaturze mi czasami nie działa :)

Ja mam ostatnio z enterem problemy - jakie by tu ułatwienie dodać? ;)