fonty - propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 13:08:22 CET

Jakub Bogusz wrote:
> [...]
[...]
> Mi też. Ale ten z ttf jest jeden, a z TTF i Type1 jest więcej, katalogi
> nazywają się właśnie TTF i Type1, a nie ttf i type1 (kiedyś był pomysł,
> żeby były małymi, ale w końcu zostało przy oryginalnych nazwach
> z XFree86-fonts).

Ok ... może być dużymi, a co robić z samą nazwą fontu? Małymi, dużymi?

fonts-TTF-qfonts
fonts-TTF-freefonts

to oczywiste, ale co z:

fonts-TTF-Ray_Larabie-pl-20030620-0.1
    fonts-TTF-microsoft-20020525-4

fonts-TTF-microsoft-tahoma-20020525-1

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com