gnome1 w AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Lut 2004, 14:19:01 CET

Użytkownik Jacek Rzęsista napisał:
> Celeron 850 + 256 RAM. To raczej niemało :) KDE 3.2 śmiga na tym szybciej niż
> programy w gtk2 :) I co Ty na to ? :)

Athlon 1,33GHz i 512MB RAM lub dual Xeon 2,6GHz i 2GB RAM - na obu
szybciej biega GNOME2 niż stara jednyka :) Oczywiście wszyscy mówimy tu
o pełnym GNOME z Nautilusem. A KDE.....? No cóż, nie skalałem swoich
maszyn biblioteką trolltecha i raczej nie zamierzam. :)

Pozdrawiam
		Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous